• G-korfbal

• Sinds 2006 heeft KV Emmeloord ook een team voor mensen met een verstandelijke beperking, oftewel voor mensen die iets meer begeleiding nodig hebben.

Er wordt één keer in de week op de dinsdagavond een uur getraind. In de zomer spelen we buiten op de eigen accommodatie van KV Emmeloord aan de Sportlaan en ’s winters gaan we de zaal in. Ans de Oude, Hilda Hoekstra, Annerieke Withaar en Hanneke Bruins zijn de vaste trainers/begeleiders bij dit team.

Daarnaast spelen we, ongeveer één keer in de maand in Noord-Nederland wedstrijden in toernooivorm.

• Teamsponsor

• Dit maakt G-korfbal zo leuk!

• Gezellig samen sporten in een team met jongens en meisjes of heren en dames
    • Bij een vereniging horen
    • Elke training oefenen en bijleren
    • Leuke activiteiten met je club uitvoeren
    • Als team meedoen aan toernooien of bijvoorbeeld Special Olympics
    • Zomers buiten, ’s winters binnen
    • Een startactiviteit aan het begin van het seizoen, slotactiviteit aan het eind
  • KV Emmeloord wil graag een bijdrage te leveren aan een gezonde manier van leven door lekker te bewegen voor mensen met een verstandelijke beperking. Dit door aandacht te geven aan de motorische en sociale ontwikkeling zoals gooien, vangen en vrijlopen.

Het motto van het team is “Meedoen is belangrijker dan winnen”.

Als je eerst even wil kijken of je het leuk vindt mag je altijd even langskomen.

Maar bel dan even van tevoren naar:

Hanneke Bruins

Of mail: [email protected]