• Emmeloord 1 boekt mooie overwinning

Zaterdag 30 november stonden de uitwedstrijden bij TOP in Vroomshoop op het programma.
    Vorig seizoen in de zaal verloor Emmeloord 1 net aan onnodig en thuis werd met een doelpunt verschil gewonnen. Daarna samen met TOP vanuit de tweede naar de derde klasse gegaan, waarbij Emmeloord een puntje te kort kwam....
    Vorige week in de eerste zaalwedstrijden allebei met twee doelpunten verschil verloren.

Wat een andere wedstrijd vandaag. Vanaf het begin liet het 1e zien wat de bedoeling was: de punten meenemen. Na 13 minuten stond de ACVO-formatie 0-5 voor en werd de tegenstander er niet vrolijker op.

Emmeloord ondertussen ging vrolijk verder en hoefde geen heel hoog tempo te spelen om duidelijk de betere te zijn. Na een 7-12 ruststand werd de tweede helft met 5-12 gewonnen en was ons 1e met 12-24 de overduidelijke winnaar.

Alle acht wissels gebruikt, lekker doorwisselen had geen invloed op het spel: dat laat de breedte zien van de ploeg.
    Kortom prima wedstrijd, eerste twee punten binnen 👍

Komende zaterdag mag de selectie weer thuis, tegen EKC 2000 uit Emmen: de tweede teams om 16.20 uur en de eerste teams om 17.35 uur in de Bosbadhal.